joi, 11 februarie 2010

Cica o sa platim cea mai scumpa intretinere din Europa

Am citit de dimineata ziarele online si am gasit un articol alarmant. Ca luna aceasta, in februarie, vom plati cea mai scumpa intretinere din Europa. Radu Opaina, presedintele federatiei asociatiilor de proprietari spune ca facturile la caldura pe luna ianuarie vor fi cu 30% mai mari. In primul rand din cauza gerului din luna ianuarie dar si a faptului ca a crescut pretul gigacaloriei.
Si mai alarmant este faptul ca Focsaniul este inclus pe lista oraselor in care se va simti cel mai mult aceasta crestere a facturilor. Interesant este faptul ca aia din consilul local Focsani nu au votat cresterea pretului gigacaloriei. Asa ca, de unde scumpirea asta? pai a fost mai frig, deci s-a consumat mai multa pacura (ca se inchisese gazul in zilele acelea, daca va aduceti aminte, si ENET a functionat pe pacura). FUCK!!!! Nu zau?!!!! Mi multa caldura??????? Da chiar ne luati de fraieri??? Fratilor, in zilele acelea am stat cu doua perechi de bluze groase pe mine, doua perechi de pantaloni de pijamale, dpoua de sosete, plus un halat foarteeeeeee gros pe mine si tot era frig. Ba caloriferele erau chiar caldute. Ba chiar seara, pret de doua ore, se inchidea caldura la noi. Nush care sunt motivele dar stiu ca injuram si eu si vecinii mei. Ar trebui sa nu va platim nimic! NIMIC!!!! Cand o sa aveti bunul simt sa nu ma mai tineti in frig seara inainte de culcare, ca aveti voi avarii, cand o sa dati apa fierbinte macar seara, sa ne mai spalam si noi, ca deh', stam la bloc, si cand or sa friga si la mine caloriferele, atunci ar trebui sa emiteti vreo factura.

Daaaaaaar..... cum sa nu isi schimbe domnul Popescu Valter masina de serviciu cu una noua, cum sa nu isi ia nush ce salarii si premii....ca el e POPESCU. Si stiti ce va spune primarul daca il intrebati? Muta-te din SUD!!!! Da, da, asa ne-a spus la o sedinta de asta toamna. Nu ne convine, sa ne mutam din cartierul Sud, ba chiar din Focsani.

Ba nu!!!! Ca esti primarul nostru! Si al celor care te-au votat si al celor care nu te-au votat! Asa ca ar trebui sa raspunzi in fata noastra! Toti! Si Bacinschi, si Popescu si Vasilescu!!!

Concluzia: Sa-i ia naiba pe aia de la Enet!!!!!! FUCK ENET!!!

6 comentarii:

  1. Noaptea trecută am avut "rece în calorifer", tot în Sud, şi ieşind la fereastră am văzut mai mulţi muncitori de la ENET alarmaţi că nu găseau problema. Până la urmă au identificat cauza, însă rezolvarea a rămas pentru azi !
    Chiar aş vrea să ştiu din ce cauză am fost privat de căldură, că din ideea de economie dacă era nevoie închideam eu caloriferele, aşa că asta CADE !
    Ce făceam dacă nu avea caloriferul electric ?
    Alooooo !!! Ne răspunde şi nouă cineva de la ENET , sau se muţumeşte doar să citească ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ce inseamnasti sa stai infofolit, crede-ma. Stau in Pitesti si nu de mult s-a spart o teava care alimenta tot orasul cu caldura. Afara erau -20 de grade si am avut cateva zile de toata frumusetea. Asta e viata, sti cum e astia sunt cu astia mergem.

    RăspundețiȘtergere
  3. #0 % era BIIINEEEE ! Ce facem cu 257% scumpirea energiei termice la Focsani ???,

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi totul e mai scump.Numai traiul e jalnic.

    RăspundețiȘtergere