duminică, 7 februarie 2010

HEEEELP!!!!

Am nevoie de ajutor! As vrea un sfat. Mai intai sa va explic, pe scurt despre ce este vorba. Asa cum ati aflat sunt somer. Am lucrat in ultimul an la o societate comerciala fara carte de munca. Totul a fost la negru. Stiu, multi or sa spuna ca sunt vinovat ca am acceptat. Pai am acceptat pentru ca altceva nu am gasit in acea perioada si muream de foame. Si in fiecare saptamana mi se promitea ca or sa imi faca si contract, numai ca nu au mai facut ca a venit criza. Hai sa treaca si recesiunea si imi fac contract. Numai ca pentru lunile noiembrie si decembrie nu am mai incasat salariul. Si daca e sa fac un calcul, pentru ca atat eu cat si colegul de apartament am muncit la aceeasi firma, deci vorbim de doua salarii, se aduna o suma frumusica de tot. Din ianuarie nu am mai mers la munca, cam de pe la jumatate, penru ca nu am mai primit niciun leu. Acum as vrea totusi sa imi recuperez acei bani pentru ca nu mi-am gasit nimic de munca intre timp, si am MARE nevoie de ei. Da mare de tot. Acum va cer ajutorul cu cateva sfaturi, cum as putea sa recuperez acei bani. Pe cale amiabila nu cred ca pot sa ii recuperez pentru ca sefu' nici nu mai raspunde la telefon, nu mai e de gasit. Dar trebuie sa dau de el la sediul firmei, numai ca nu are un program stabil si tot fuge de noi in ultima vreme. Ma gandeam sa ii dau in judecata. Am vorbit deja cu un avocat care nu poate sa imi spuna daca voi avea castig de cauza, dar merita sa incerc. As vrea sa stiu daca a mai trecut cineva printr-o asemenea situatie, cum a rezolvat-o. Si promit, daca nu se rezolva, sa revin cu detalii. Si cuiva nu o sa ii convina!!!! Acum am nevoie de AJUTOOOOOOR!!!!

Un comentariu:

  1. Cel mai bine ar fi ca amandoi sa reusiti si sa vorbiti cu patronul sa va plateasca, daca nu ii spuneti ca /i faceti plangere la I.T.M si la Judecatorie. Daca nu se conformeaza treceti la fapte. Banii nu stiu daca o sa-i obtineti, dar in cadrul procesului va fi obligat ( daca aveti probe ca ati lucrat la el ,martori, acte etc)sa va deschida retroactiv carti de munca si sa plateasca toate contributiile la stat. Vorbind voi cu el o sa se lamureasca fapt pentru care eu cred ca va va plati ! Succes !

    RăspundețiȘtergere