luni, 25 ianuarie 2010

Cum e sa fii somer? Nasol de tot!!!

Da, sunt somer! De fapt...sa ma gandesc... Avand in vede faptul ca nu sunt luat in evidenta de AJOFM nu sunt somer. Dar eu tot nu am loc de munca. Nu pentru ca mi-as fi dat demisia, ca pe vremurile acestea nici demisia nu ai de unde sa ti-o dai. De ce? Simplu. Ca lucrezi la negru. De ce? Simplu! Pentru ca altfel sefu' renunta la tine si aduce pe altul in locul tau. Si pentru ca zambesti in sinea ta ca iei un salar un picut mai mare. Nu sunt somer nici pentru ca m-ar fi concediat cineva. Nu! Nu mi s-a spus sa nu mai vin la munca. Ci dimpotriva. Vino si mai munceste vreo trei-patru luni, timp in care nu iei niciun ban, si nici banii din urma (pe vreo doua luni nu ti-i iei). Dar tu vino la munca ca eu, sefu' sefilor, am rate de achitat, am copii de crescut. Tie, la urma urmei, ce iti trebuie bani? Nu esti insurat/maritata, traiesti cu cineva, copii nu ai, parinti nu ai, frati surori nici atat.... ce iti trebuie tie bani? Ca asa e normal... sa muncesti pe bani. Daca imi spui din start ca e vorba de voluntariat, s-ar putea sa ma mai tii cateva ore pe langa tine, saptamanal. Dar fara un venit sigur si la timp, nu poti trai. Ei nu! Da ai mai trait din octombrie si pana acum numai cu zece milioane! (Pardon, ati trait ca sunteti doi si aveti acelasi loc de munca). De ce nu ati trai si de acum incolo? Chiar asa? Poate imi place sa imi spun somer. Ca altii nu imi spun. Si nici macar somer nu pot sa ma fac. Ca trebuie sa aduci o gramada de acte si nu prea le obtii pe toate. Bun. Devii somer dupa ce nici sefu nu iti zic pleaca, nici tu nu spui decat ca vrei sa pleci... Si te hotarasti sa cauti un loc de munca. Bun! Ai internet, asa ca incepi sa cauti! NIMIC serios! Dar nimic. Si petreci noptile in fata calculatorului cautand job-uri si nimic de o luna. Ziarele locale. Cumperi Monitorul si Ziarul de Vrancea si suni. Si te iau aia la misto. Si afli ca multe dintre anunturi nu mai sunt valabile, altele ... nu sunt firme serioase, iar in alte cazuri patronii sunt obligati sa publice anuntul dar de fapt postul e rezervat. Pentru nepotul. E nasol rau de tare sa fii somer! NAJPA RAU DE TOT!! Cum zice vecinica mea!!! Oare in Focsani mai poti gasi un loc de munca decent, in care sa iti iei banii la timp? (decent inseamna ca muncesti orice: ex. femeie de serviciu, secretara, vanzatoare, ORICE, numai sefu sa fie corect! Sa ai Carte de munca, salar, cum o fi el, ca doar il negociezi, numai sa fie la timp!). Se mai gaseste asa ceva in Focsani?

2 comentarii:

  1. Da, ştiu că e nasol ! Am făcut o probă când am fost "în fără plată " !
    Deşi tot nu ştiu cine eşti sunt convins că vei găsi serviciul potrivit !

    RăspundețiȘtergere
  2. *omulvaly: Stiu cat de nasol este, si mama, care este cadru didactic, a fost in fara plata. Nasol de tot. Da stii cine sunt de pe la Baritiu!!!! Oricum, o vorba buna e binevenita oricand!!!

    RăspundețiȘtergere