duminică, 31 ianuarie 2010

Se mai vinde ceva in judetul asta?

Chiar asa? Se mai vinde ceva prin Vrancea? "Iote" vreau si eu sa vand un teren. Si am postat anunturi pe site-uri si "mi-am facut publicitate" pe la cunoscuti. Nu vreau sa apelez la o agentie din start pentru ca am o cunostinta care a luat teapa si nu vreau sa iau si nici ca eventualul cumparator sa ia teapa. Asa ca intreb si eu, se mai vinde ceva prin Vrancea? Stiti cumva daca mai merg imobiliarele? Eu nu vreau sa ma imbogatesc ci doar sa vand o suprafata mica de teren ca sa imi pot achita neste datorii. Asa ca am mai scazut si la pret si tot nik. daca auziti ceva..... lasati un com.

2 comentarii:

  1. Pune detaliile pe blog pentru că nu ar deranja, ar fi o clauză cinstită, iar printre vizitatori pot fi doritori !

    RăspundețiȘtergere